تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:11
144 بازدید
کد خبر : 185084

امسال ۵۴۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی آسفالت شده است

امسال ۵۴۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی آسفالت شده است

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره نگهداری راهها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از نزدیک به ۵۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان در ۹ماهه گذشته سال جاری خبر داد. حبیب خوش فطرت در گفت و گو با ایسنا با اعلام ایمن سازی و بخشنده تر نمودن محورهای مواصلاتی استان با انجام

امسال ۵۴۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی آسفالت شده است

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره نگهداری راهها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از نزدیک به ۵۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان در ۹ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

حبیب خوش فطرت در گفت و گو با ایسنا با اعلام ایمن سازی و بخشنده تر نمودن محورهای مواصلاتی استان با انجام پروژه های متعدد روکش و لکه گیری و درزگیری جاده ها در نه ماهه گذشته از سال جاری گفت : در این مدت نزدیک به ۵۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: بیشترین عملیات آسفالت در محورهای اصلی استان با بالغ بر ۱۵۵ کیلومتر آسفالت انجام شده که شامل افزون بر ۹۰ کیلومتر روکش تقویتی و نزدیک به ۶۵ کیلومتر لکه گیری بوده است.

خوش فطرت مقدار عملیات آسفالت انجام شده در نه ماهه گذشته از سال جاری در محورهای روستایی را افزون بر ۱۲۷ کیلومتر ، محور های فرعی را افزون بر ۵۲ کیلومتر و بزرگراه را ۶۵.۵ کیلومتر عنوان نمود.

وی ادامه داد : در همین مدت نزدیک به ۳۲.۵ کیلومتر عملیات آسفالت به صورت امانی شامل بالغ بر ۱۹ کیلومتر لکه گیری و افزون بر ۱۳ کیلومتر درزگیری توسط راهداران استان در سطح محورهای مواصلاتی انجام گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.