ایسنا/لرستان رئیس حوزه علمیه لرستان گفت: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد. حجت الاسلام احد عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای

ایسنا/لرستان رئیس حوزه علمیه لرستان گفت: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد.

حجت الاسلام احد عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره ببریم، اظهار کرد: در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های منسجم، هدفمند و با محتوا انجام شود.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است که با ایجاد همکاری و تعامل با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه‌های مطلوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس علمیه لرستان انجام شود.

عبدالهی افزود: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد.

رئیس حوزه‌های علمیه لرستان زمینه‌های لازم برای تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در  مدارس علمیه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از مدارس علمیه از انوار نورانی مزار پاک برخی شهدای گمنام بهره‌مند هستند و برای تدفین شهدا در آینده در برخی مدارس دیگر انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

خروج از نسخه موبایل